Trasa pre gravel cyklistov Klosterneuburg

• Najnižší bod: 164 m
  • Najvyšší bod: 501 m
Vlastnosti
  • dostupnosť vlakom a autobusom

Detaily pre: Trasa pre gravel cyklistov Klosterneuburg

Krátky opis

Gravel cyklistika! Skvelá kombinácia horskej a cestnej cyklistiky.

Počiatočný bod túry

Happyland v Klosterneuburgu

Cieľový bod túry

Opis trasy Trasa pre gravel cyklistov Klosterneuburg

Začínate v rekreačnom stredisku Happyland a idete smerom k železničnej stanici. Prejdete cez ňu a potom prejdete kúsok po cyklotrase Maria Gugging Klosterneuburg, až kým neodbočíte doľava. Prejdite popri opátstve Klosterneuburg a radničnom námestí a pri najbližšej možnej príležitosti, pri reštaurácii InDerBurg, odbočte doprava. Pokračujte po ceste stále rovno a vo Weidlingu odbočte na ulicu Lenaugasse. Choďte stále rovno k odpočívadlu Steinböck Hütte a dolu do Hintersdorfu. V Hintersdorfe po ulici Pöckingstraße, po ktorej sa dostanete do mestskej časti Maria Gugging. Na kruhovom objazde použite prvý výjazd, potom druhý výjazd a pokračujte po ceste k prevádzke Redlingerhütte. Pokračujte ďalej, až kým sa nedostanete na cestu L2009. V Hadersdorfe odbočte ostro doprava na ulicu Feldgasse a potom na Hoheneggersteig, prejdite cez železničnú stanicu Kritzendorf a vráťte sa pozdĺž Dunaja naspäť do východiskového bodu.

Parkovanie

Parkovisko na Hundeskehle 21, východiskový bod vzdialený cca 4 minúty Parkovisko na námestí Rathausplatz 24-26, východiskový bod vzdialený cca 7 minút Dávajte pozor na zóny krátkodobého parkovania, platené parkoviská a súkromné pozemky!

Vlakom na zastávku „Klosterneuburg Kierling Bahnhof“. Východiskový bod je vzdialený 2 minúty jazdy na bicykli.

Ďalšie informácie / odkazy

E-Mail: office@wienerwald.info
Webseite: www.wienerwald.info

Vybavenie

Na všetky trasy je potrebný bezpečný a funkčný gravel alebo rovnocenný bicykel. Cestné alebo iné bicykle s úzkymi a/alebo hladkými pneumatikami nie sú vhodné. Prilba a rukavice vás ochránia v prípade pádu. V prípade poruchy vám pomôže náradie, montážna páka, pumpa a náhradná duša. Uistite sa, že máte so sebou dostatok jedla a pitia, mobilný telefón a vetrovku odolnú proti vetru/dažďu.

Bezpečnostné opatrenia

Pred každou jazdou skontrolujte funkčnosť bŕzd a pneumatík. Pri jazde vždy berte ohľad na možné nebezpečenstvo, jazdite kontrolovanou rýchlosťou a výber trasy prispôsobte cyklistickým zručnostiam skupiny a poveternostným podmienkam. V lese dodržiavajte pravidlá fair play a pravidlá cestnej premávky. Ak sú na trase skaly, korene stromov alebo strmé úseky, v prípade pochybností jednoducho zosadnite z bicykla a tlačte ho.

Viac zájazdov okolo východiskového bodu