Trasa pre gravel cyklistov Mauerbach

• Najvyšší bod: 474 m
Vlastnosti
  • okružná trasa
  • dostupnosť vlakom a autobusom

Detaily pre: Trasa pre gravel cyklistov Mauerbach

Krátky opis

Opis

Trasa vedie priamo zo železničnej stanice Hütteldorf pozdĺž rieky Viedenka do lesa pri Hadersdorfe. Náročná trasa so značným podielom lesnej pôdy a niekoľkými strmšími úsekmi, ktorá však zaručene poteší srdcia všetkých milovníkov gravel cyklistiky. Malebné lesné cesty sú prerušované príjemnými tichými dedinkami Mauerbach, Irenental a Baunzen nádherne zakomponovanými do kopcovitej krajiny Viedenského lesa.

Počiatočný bod túry

Viedeň Hütteldorf

Cieľový bod túry

Opis trasy Trasa pre gravel cyklistov Mauerbach

Trasa začína v Hütteldorfe na nádvorí železničnej stanice a vedie po ulici Keißlergasse. Na nasledujúcom kruhovom objazde použite tretí výjazd a dostanete sa na cyklotrasu Wienflussradweg. Pokračujte po nej až za Mariabrunn, kde odbočíte doprava na ulicu Badgasse. Choďte po nej až na ulicu Mauerbachstraße, kde hneď odbočíte na ulicu Bahnstraße. Pokračujte po nej, na nasledujúcej križovatke sa držte vpravo a potom odbočte na ulicu Buchbergstraße. Tá vás zavedie do lesa. Pokračujte po ceste stále rovno, až kým neprídete na ulicu Auf der Sulz Straße v Mauerbachu. Prejdite cez Mauerbach a pokračujte po uliciach Hirschengartenstraße a Passauerhofstraße, aby ste sa v Passauerhofe dostali doľava na planetárny chodník. Choďte po ňom až k riečke Laabach, odkiaľ sa preveziete po krátkom úseku trasy Troppbergweg. Trasa pokračuje cez vrch Troppberg, údolím Irenental do Untertullnerbachu alebo Neu-Purkersdorfu, v biosférickom parku a ďalej do usadlosti Baunzen. Odtiaľ sa po západnej diaľnici dostanete k cyklotrase Wientalradweg. Potom prejdete cez Wientalstraße, na kruhovom objazde použijete prvý výjazd a vrátite sa do východiskového bodu.

Parkovanie

Park & Ride Garage Hütteldorf na Deutschordenstraße 3A, východiskový bod vzdialený cca 4 minúty Dávajte pozor na zóny krátkodobého parkovania, platené parkoviská a súkromné pozemky!

Vlakom na zastávku „Wien Hütteldorf“ alebo metrom na zastávku „Hütteldorf“. Východiskový bod je priamo na zastávke.

Ďalšie informácie / odkazy

E-Mail: office@wienerwald.info
Webseite: www.wienerwald.info

Vybavenie

Na všetky trasy je potrebný bezpečný a funkčný gravel alebo rovnocenný bicykel. Cestné alebo iné bicykle s úzkymi a/alebo hladkými pneumatikami nie sú vhodné. Prilba a rukavice vás ochránia v prípade pádu. V prípade poruchy vám pomôže náradie, montážna páka, pumpa a náhradná duša. Uistite sa, že máte so sebou dostatok jedla a pitia, mobilný telefón a vetrovku odolnú proti vetru/dažďu.

Bezpečnostné opatrenia

Pozor! Z dôvodu rozsiahlych stavebných prác v oblasti západného výjazdu sú v súčasnosti pozdĺž cyklotrasy zriadené rozsiahle obchádzky v oboch smeroch!

Pred každou jazdou skontrolujte funkčnosť bŕzd a pneumatík. Pri jazde vždy berte ohľad na možné nebezpečenstvo, jazdite kontrolovanou rýchlosťou a výber trasy prispôsobte cyklistickým zručnostiam skupiny a poveternostným podmienkam. V lese dodržiavajte pravidlá fair play a pravidlá cestnej premávky. Ak sú na trase skaly, korene stromov alebo strmé úseky, v prípade pochybností jednoducho zosadnite z bicykla a tlačte ho.

Tip autora

Malé obchádzky na trase ponúkajú aj niekoľko tipov, ktoré si môžete pozrieť. Napríklad rozhľadňa Troppberg Warte, Rudolfshöhe, krásna prírodná rezervácia Purkersdorf alebo kartúza Mauerbach.

K dispozícii sú nasledujúce možnosti občerstvenia, pričom niektoré z nich sú dostupné aj po krátkych obchádzkach:

Viac zájazdov okolo východiskového bodu